Reklamation

Hvis der opstår problemer eller fejl ved et produkt, skal al henvendelse ske som nedenfor beskrevet, afhængig af producent. HUSK AT VEDLÆGGE KØBSFAKTURA ELLER KUNDENS KVITTERING.
Er du tvivl så er du velkommen til at kontakte os.

LG
Meldes ind via Servicebroker.dk

Ved varer købt til under kr. 1.500,- netto - kontakt Villadsen.
Skjulte skader og DOA skal indmeldes på Servicebroker.dk og efterfølgende Xpos, når man får besked.

LG forhandlerservice tlf. 80885758

SONY OG SAMSUNG
Kontakt Villadsen Agentur
 

PANASONIC

Ved en vejl. udsalgspris på under 750 kroner indsendes produktet til Villadsen Agentur.

Alle andre produkter kan indmeldes til Servicebroker.dk

 

Hall Audio

Sendes til os med fejlbeskrivelse + kopi af kundens kvittering

 

ION Audio

Skal indsendes til os med en fejlbeskrivelse samt kopi af kundens kvittering.


Sharp

Reparationer indmeldes på sharp-service@letmerepair.se

Send e-mail med mærke/model, serienummer, fejlbeskrivelse, købsdato samt kopi af kunden kvittering. Let Me Reapir kontakter derefter jer og aftaler nærmere.


JVC
Varen indsendes til Villadsen Agentur.

Reservedele, netadapter m.m. kan bestilles hos Nordic broadcast service nbs@nordic-broadcast-service.dk Tlf.:40981462


Dantax, Luxor og Scansonic
Send e-mail med serienummer, salgsdato, fejlbeskrivelse samt modelnummer til Villadsen Agentur.

Denver
Sendes med købsbevis og fejlbeskrivelse til Villadsen.

Finlux
Oprettes på servicebroker.dk og varen afhentes i butikken (IKKE hos slutkunden).

Finlux support tlf. +45 22 55 53 00 mandag til fredag kl. 10-15 eller send en mail til Finlux support på Finluxsupport@scgrep.dk

Reservedele kan bestilles på www.servicebroker.dk eller via info@scost.dk.

Philips
Philips Tv kan indmeldes til Philips kundeservice på tlf. 35 25 83 14
Philips forhandlerservice (kun til forhandlere) tlf. 35 25 80 26
Forhandlere kan også book reparationer ind via Xpos.eu


Der er on-site service på enheder på 55" eller derover - kontakt philips kundeservice. Herefter håndteres sagen af LetMeRepair.

TV under 55'' skal bookes ind via Xpos.eu eller via Philips kundeservice, og sagen håndteres af LetMeRepair eller Infocare.


Philips har IKKE DOA - alle produkter skal indmeldes til service.

Ved Philips TV kan serienummer og softwareversion checkes ved at trykke på "123654" hurtigt efter hinanden.
LetMeRepair Customer Service: Philips@letmerepair.dk
InfoCare Customer Service: kc.se@infocareworkshop.com

Reservedele kan bestilles på Xpos.eu

Alle andre Philips produkter udover TV skal indsendes til Villadsen Agentur.

Philips audioprodukter krediteres som udgangs af Philips.


Humax
Indmeldes til Infocare.dk

Pioneer, TEAC og Onkyo
Indsendes til Villadsen Agentur med fejlbeskrivelse og kopi af kunden kvittering.


Sagemcom
Reklamationer på Sagemcom settopbokse kontakt Magnus på +46 0108885626 eller e-maill support.boxer@sagemcom.com

Fjernbetjeninger (ej reklamation) til Sagemcom kan købes på www.digitaltvexperten.se

Scandomestic
service@scandomestic.dk
Tel.: +45 7242 5571 - tast 2

Candy
Candy Hoover
Service og reservedele:
http://hvidevareservice.dk/bestil-servicebesoeg/
Tlf. 70 228 229

Audio-Technica

Brug www.xpos.eu og brandet er " NGS Thunderful". Logoet er NGS, og ligger nederst i listen.